Kosztowny nadmiar promocji

KNF postanowił położyć kres wojnie cenowej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.

Publikacja: 29.09.2015 22:00

Kosztowny nadmiar promocji

Foto: Waldemar Kompała

Walka o posiadaczy aut sprawiła bowiem, że towarzystwa miały stratę techniczną z polis OC w pierwszej połowie roku.

Nadzór zarzuca ubezpieczycielom przede wszystkim niekonsekwencję taryfową. Sugestie dotyczące zmiany modeli wyceny ryzyka czy ustalenia składki minimalnej można odebrać jako zwrócenie uwagi na brak umiaru w stosowaniu promocji. A to wraz z rosnąca liczbą szkód i coraz większymi problemami z pozyskaniem klientów na stosunkowo nasyconym rynku może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa finansowego zakładów, a co za tym idzie – dla ich klientów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. Struktury stadne w korporacjach
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama