Reklama
Rozwiń

Kosztowny nadmiar promocji

KNF postanowił położyć kres wojnie cenowej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.

Publikacja: 29.09.2015 22:00

Kosztowny nadmiar promocji

Foto: Waldemar Kompała

Walka o posiadaczy aut sprawiła bowiem, że towarzystwa miały stratę techniczną z polis OC w pierwszej połowie roku.

Nadzór zarzuca ubezpieczycielom przede wszystkim niekonsekwencję taryfową. Sugestie dotyczące zmiany modeli wyceny ryzyka czy ustalenia składki minimalnej można odebrać jako zwrócenie uwagi na brak umiaru w stosowaniu promocji. A to wraz z rosnąca liczbą szkód i coraz większymi problemami z pozyskaniem klientów na stosunkowo nasyconym rynku może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa finansowego zakładów, a co za tym idzie – dla ich klientów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem
Opinie Ekonomiczne
Prof. Tryjanowski: Energetyka została zamknięta w plemiennych bańkach
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB