Międzynarodowy ranking potwierdza markę Niemiec w turystyce. Podobają się zabytki

W rankingu marek nadawanych poszczególnym krajom, Nation Brands Index, pierwsze miejsce zajęły Niemcy. Ich turystyka poprawiła ocenę i zajęła 10. miejsce na świecie. "Nasza strategia promocji się sprawdza".

Publikacja: 04.11.2021 10:17

Szczególnie wysoko cenione są zabytki architektoniczne Niemiec

Szczególnie wysoko cenione są zabytki architektoniczne Niemiec

Foto: Filip Frydrykiewicz

Niemiecka branża turystyczna odnotowuje znaczący wzrost zainteresowania krajem turystów z zagranicy. Ten trend jest zgodny z rezultatami najnowszego badania wizerunku Niemiec na świecie – czytamy w informacji prasowej Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).

Jak zauważa DZT, platforma Site Minder's World Hotel Index (400 kanałów rezerwacji hotelowych) odnotowała w październiku udział gości zagranicznych w rezerwowaniu pokojów w hotelach niemieckich na poziomie 30,8 procent. To oznacza powrót udziału turystyki przyjazdowej do poziomu sprzed kryzysu.

Pozostało 88% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Nowe Trendy
Niemieckie miasto światowym hitem na lato. Turystów kręcą piłka nożna i plaże
Nowe Trendy
Ekspert radzi: Biura podróży nie mogą lekceważyć protestów przeciwko turystom
Nowe Trendy
Niemiecki rząd podniósł podatek - drożeją wycieczki. Branża turystyczna protestuje
Nowe Trendy
Szwajcaria po 30 latach zmienia promocyjne logo. Czym zastąpiła szarotkę?
Nowe Trendy
Niemcy: Tniemy wydatki na promocję turystyczną. Musimy oszczędzać