Reklama
Rozwiń
Reklama

Internauci przeciwni Apple

Większość Amerykanów i większość użytkowników Internetu uważa, że firmy informatyczne nie powinny utrudniać policji dostępu do danych w postaci elektronicznej — wynika z globalnego badania opinii zrealizowanego przez Ipsos.

Aktualizacja: 02.03.2016 16:36 Publikacja: 02.03.2016 15:48

Po zamachach w Brukseli Timowi Cookowi jeszcze trudniej będzie przekonać opinię publiczną do swojego

Po zamachach w Brukseli Timowi Cookowi jeszcze trudniej będzie przekonać opinię publiczną do swojego punktu widzenia

Foto: AFP

Większość zapytanych uważa, że agencje rządowe powinny mieć dostęp do informacji przesyłanych przez obywateli swojego kraju w Internecie — odpowiedziało tak 70 proc. badanych. Gdy sprawa dotyczy przestępstw kryminalnych poparcie dla takiego działania rośnie do 85 proc.

Według 60 proc. Amerykanów i 63 proc. użytkowników sieci firmy nie powinny wdrażać technologii, które utrudniają wymiarowi sprawiedliwości dostęp do danych online podejrzanych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nowe technologie
Prof. Zybertowicz: AI może potraktować ludzkość jak budowniczy autostrad traktują mrowiska
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama