Reklama

Polacy stawiają na sztukę z sieci

Jak wynika z badania SW Research dla Allegro co czwarty ma w swoim domu dzieło współczesnego artysty. Aż 69 proc. z nich kupiło je przez internet.

Aktualizacja: 25.06.2020 16:55 Publikacja: 25.06.2020 16:30

Polacy stawiają na sztukę z sieci

Foto: Adobe Stock

Platformy internetowe to coraz częstsza alternatywa dla tradycyjnych aukcji - ponad połowa ofert w kategorii Sztuka to licytacje. Do internetu przeniosła się też kolejna edycja Targów Sztuki Dostępnej, które nie mogły się odbyć w tradycyjny sposób z uwagi na pandemię. Dzięki temu każdy zyskał dostęp do dzieł sztuki współczesnej, a artyści mogą dotrzeć do kilkunasto milionowej grupy potencjalnych klientów.

Czytaj także: Internet uratował handel sztuką. Jak będzie po zarazie?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Reklama
Reklama