Reklama

Polacy stawiają na sztukę z sieci

Jak wynika z badania SW Research dla Allegro co czwarty ma w swoim domu dzieło współczesnego artysty. Aż 69 proc. z nich kupiło je przez internet.

Aktualizacja: 25.06.2020 16:55 Publikacja: 25.06.2020 16:30

Polacy stawiają na sztukę z sieci

Foto: Adobe Stock

Platformy internetowe to coraz częstsza alternatywa dla tradycyjnych aukcji - ponad połowa ofert w kategorii Sztuka to licytacje. Do internetu przeniosła się też kolejna edycja Targów Sztuki Dostępnej, które nie mogły się odbyć w tradycyjny sposób z uwagi na pandemię. Dzięki temu każdy zyskał dostęp do dzieł sztuki współczesnej, a artyści mogą dotrzeć do kilkunasto milionowej grupy potencjalnych klientów.

Czytaj także: Internet uratował handel sztuką. Jak będzie po zarazie?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama