Rz: Jak pan ocenia wyniki za 2007 r.? Kiedy grupa nie będzie wykazywała straty?
Wojciech Kostrzewa: Stać nas teraz na to, żeby myśleć i inwestować długoterminowo. Mamy w grupie dwie firmy, które jeszcze są deficytowe: platformę cyfrową „n” i klub sportowy Legia. W przypadku „n” spodziewamy się osiągnięcia rentowności w przyszłym roku, a jeśli chodzi o Legię – to bardziej odległa data: 2010 – 2011 r. Jest to związane z terminem zakończenia budowy nowego stadionu i ze zwiększeniem liczby widzów na meczach. Platforma „n” ma ponad 300 tys. klientów i rozwija się zgodnie z planem.
Na co przeznaczycie pieniądze z wartego 320 mln euro kredytu, który grupa ITI zaciągnęła pod koniec ubiegłego roku?
Przede wszystkim na rozwój platformy „n”, ale również na przejęcie kin Silver Screen.
Kolporter np. wycofuje się ze sponsorowania Korony Kielce, TP myśli o wycofaniu się ze sponsorowania ligi. A ITI i Legia?