Ulotna telewizja

Serwis Snapchat stworzył nowy model biznesowy – skrzyżowanie telewizji i nowego naliczania opłat za zamieszczane przy programach reklamy.

Publikacja: 08.04.2015 14:42

Ulotna telewizja

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Nowoczesne media społecznościowe pozostają w ciągłym ruchu. Ubiegłoroczna wycena na trzy miliardy dolarów, dziś jawi się jak żart, ponieważ ten sam serwis ujawnia potencjał kilkukrotnie większy. Snapchat, komunikator, który aktualnie znajduje się na szczycie popularności wśród nastolatków i osób poniżej 35. roku życia, może być wart kilkanaście miliardów. I dopiero pokazuje, na co go tak naprawdę stać.

Nowe usługi popularnego komunikatora

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie