Reklama
Rozwiń
Reklama

Ulotna telewizja

Serwis Snapchat stworzył nowy model biznesowy – skrzyżowanie telewizji i nowego naliczania opłat za zamieszczane przy programach reklamy.

Publikacja: 08.04.2015 14:42

Ulotna telewizja

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Nowoczesne media społecznościowe pozostają w ciągłym ruchu. Ubiegłoroczna wycena na trzy miliardy dolarów, dziś jawi się jak żart, ponieważ ten sam serwis ujawnia potencjał kilkukrotnie większy. Snapchat, komunikator, który aktualnie znajduje się na szczycie popularności wśród nastolatków i osób poniżej 35. roku życia, może być wart kilkanaście miliardów. I dopiero pokazuje, na co go tak naprawdę stać.

Nowe usługi popularnego komunikatora

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama