Ulotna telewizja

Serwis Snapchat stworzył nowy model biznesowy – skrzyżowanie telewizji i nowego naliczania opłat za zamieszczane przy programach reklamy.

Publikacja: 08.04.2015 14:42

Ulotna telewizja

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Nowoczesne media społecznościowe pozostają w ciągłym ruchu. Ubiegłoroczna wycena na trzy miliardy dolarów, dziś jawi się jak żart, ponieważ ten sam serwis ujawnia potencjał kilkukrotnie większy. Snapchat, komunikator, który aktualnie znajduje się na szczycie popularności wśród nastolatków i osób poniżej 35. roku życia, może być wart kilkanaście miliardów. I dopiero pokazuje, na co go tak naprawdę stać.

Nowe usługi popularnego komunikatora

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama