Reklama

Agora podnosi prognozy dla rynku reklamy i ceny. "Spółki skarbu państwa wydają mniej"

Grupa z Gazetą Wyborczą, Radiem Zet i kinami Helios po wyborach zapowiadała tłuste lata. Teraz podnosi założenia dla rynku reklamy w Polsce, ale ostrzega, że w gospodarce nie jest kolorowo, a spółki skarbu państwa tną budżety. Sama podnosi ceny.

Publikacja: 14.08.2024 14:28

Agora podnosi prognozy dla rynku reklamy i ceny. "Spółki skarbu państwa wydają mniej"

Foto: AdobeStock

Zarząd Agory, właściciela firmy reklamy zewnętrznej AMS, sieci kin Helios, grupy radiowej z Radiem Zet na czele i „Gazety Wyborczej” podniósł dziś założenia dla rynku reklamowego w Polsce i podtrzymał strategiczne cele holdingu do 2026 r. Obserwuje obniżenie wydatków reklamowych przez spółki skarbu państwa. Aby poprawiać wyniki finansowe podnosi ceny produktów.  W górę poszły we wtorek ceny pakietów reklamowych w radiach, a widzowie kin będą płacić więcej za bilety. Wcześniej grupa wycofała się z promocji kierowanej do nabywców subskrypcji cyfrowych treści „GW”.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama