Agora podnosi prognozy dla rynku reklamy i ceny. "Spółki skarbu państwa wydają mniej"

Grupa z Gazetą Wyborczą, Radiem Zet i kinami Helios po wyborach zapowiadała tłuste lata. Teraz podnosi założenia dla rynku reklamy w Polsce, ale ostrzega, że w gospodarce nie jest kolorowo, a spółki skarbu państwa tną budżety. Sama podnosi ceny.

Publikacja: 14.08.2024 14:28

Agora podnosi prognozy dla rynku reklamy i ceny. "Spółki skarbu państwa wydają mniej"

Foto: AdobeStock

Zarząd Agory, właściciela firmy reklamy zewnętrznej AMS, sieci kin Helios, grupy radiowej z Radiem Zet na czele i „Gazety Wyborczej” podniósł dziś założenia dla rynku reklamowego w Polsce i podtrzymał strategiczne cele holdingu do 2026 r. Obserwuje obniżenie wydatków reklamowych przez spółki skarbu państwa. Aby poprawiać wyniki finansowe podnosi ceny produktów.  W górę poszły we wtorek ceny pakietów reklamowych w radiach, a widzowie kin będą płacić więcej za bilety. Wcześniej grupa wycofała się z promocji kierowanej do nabywców subskrypcji cyfrowych treści „GW”.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć