Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyfrowy Polsat coraz mniej warty na warszawskiej giełdzie

Biura maklerskie znowu tną wyceny akcji grupy kontrolowanej przez Zygmunta Solorza. Powód to m.in. spadek ceny energii w Europie. W tym roku Cyfrowy Polsat może wykazać stratę - uważa Santander Biuro Maklerskie.

Publikacja: 05.03.2024 18:28

Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat

Foto: materiały prasowe

Rewizja indeksu MSCI Standard Poland i zamknięcie krótkiej pozycji na akcjach Cyfrowego Polsatu przez fundusz Millennium International Management nie zahamowały spadku kursu akcji spółki kontrolowanej przez Zygmunta Solorza.

W pierwszy poniedziałek marca walory potaniały o ponad 4 proc. Wtorek jest kolejnym dniem, w którym kurs zniżkował. Na zamknięciu sesji w Warszawie akcja Cyfrowego Polsatu kosztowała 10,61 zł, o 1,7 proc. mniej niż poprzedniego dnia. Przy tym kursie cała grupa, do której należy satelitarna platforma, kanały telewizyjne, sieć komórkowa Plus i telekom Netia, a od kilku miesięcy także wiatraki produkujące tzw. zieloną energię i fabryka autobusów na wodór, warta jest zaledwie niecałe 6,8 mld zł.  Dla porównania Orange Polska wyceniany jest na około 10,3 mld zł. 

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama