Reklama
Rozwiń

Walt Disney traci użytkowników Disney+, ale zarabia więcej. Wchodzi w gry

Podwyżki cen sprawiły, że największy konkurent Netfliksa traci użytkowników. Wyższe wpływy z reklam i mniejsze wydatki na sport doprowadziły do tego, że platforma Disney + jest już prawie na plusie. Koncern, do którego należy, ma nowy pomysł jak zarabiać w sieci.

Publikacja: 08.02.2024 11:40

Walt Disney traci użytkowników Disney+

Walt Disney traci użytkowników Disney+

Foto: Bloomberg

The Walt Disney, koncern łączący wytwórnie filmowe, parki rozrywki Disneyland i platformy streamingowe z Disney+, wchodzi w produkcję gier online, by szybciej zarabiać w sieci. Ponieważ podniósł pod koniec ub.r. ceny za dostęp do Disney+ w minionym kwartale stracił 1,3 mln abonentów teraz obiecuje, że w trwającym kwartale zdobędzie ich do nawet 6 mln.

Disney+ wyszedł już prawie na zero 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji