Reklama

Walt Disney traci użytkowników Disney+, ale zarabia więcej. Wchodzi w gry

Podwyżki cen sprawiły, że największy konkurent Netfliksa traci użytkowników. Wyższe wpływy z reklam i mniejsze wydatki na sport doprowadziły do tego, że platforma Disney + jest już prawie na plusie. Koncern, do którego należy, ma nowy pomysł jak zarabiać w sieci.

Publikacja: 08.02.2024 11:40

Walt Disney traci użytkowników Disney+

Walt Disney traci użytkowników Disney+

Foto: Bloomberg

The Walt Disney, koncern łączący wytwórnie filmowe, parki rozrywki Disneyland i platformy streamingowe z Disney+, wchodzi w produkcję gier online, by szybciej zarabiać w sieci. Ponieważ podniósł pod koniec ub.r. ceny za dostęp do Disney+ w minionym kwartale stracił 1,3 mln abonentów teraz obiecuje, że w trwającym kwartale zdobędzie ich do nawet 6 mln.

Disney+ wyszedł już prawie na zero 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Reklama
Reklama