Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 09:55 Publikacja: 08.02.2024 11:40
Walt Disney traci użytkowników Disney+
Foto: Bloomberg
The Walt Disney, koncern łączący wytwórnie filmowe, parki rozrywki Disneyland i platformy streamingowe z Disney+, wchodzi w produkcję gier online, by szybciej zarabiać w sieci. Ponieważ podniósł pod koniec ub.r. ceny za dostęp do Disney+ w minionym kwartale stracił 1,3 mln abonentów teraz obiecuje, że w trwającym kwartale zdobędzie ich do nawet 6 mln.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas