Konferencja Reklamuję Etycznie 23’. Algorytmy zmiany

Rada Reklamy zaprasza do udziału w kolejnej edycji konferencji Reklamuję Etycznie. W tym roku tematami wiodącymi będą #algorytmy #zmiana #AI #dezinformacja #transformacja #etyka #reklama.

Publikacja: 28.11.2023 12:00

Konferencja Reklamuję Etycznie 23’. Algorytmy zmiany

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia


Czego możecie się spodziewać?

• Rozmów na ważne tematy

• Solidnej dawki aktualnej wiedzy

• Stawiania odważnych, trudnych pytań

• Doborowej stawki ekspertek i ekspertów

• Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy

• Dyskusji z autorami naszych publikacji

Najważniejsze tematy konferencji:

• Czy AI skonsumuje nasz świat?

• Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata

• Etyka we władzy algorytmów?

• Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?

• Transparentność i etyka przekazu

• Język kreujący świat - archetypy społeczne i kulturowe w reklamie

Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.

Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.

Rejestracja jest otwarta! Wystarczy jeden klik! Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

Czego możecie się spodziewać?

Pozostało 94% artykułu
Media
Wnuki Disneya wspierają szefa koncernu w walce z inwestorami
Media
Orlen zmienia decyzję. Więcej czasu dla chętnych na prezesa Polska Press
Media
Będą tantiemy dla twórców z platform jak Netflix. Rząd zmienił zdanie
Media
TVP żąda blisko 242 tysięcy złotych od gwiazdy „Smoleńska”
Materiał Promocyjny
PR&Media Days 2024 - trendy i wyzwania
Media
Coraz mniej piratów nad Wisłą. Wypadamy lepiej niż Niemcy
Media
Europejskie firmy medialne kontra Google. Pozew na 2,1 mld euro