Konferencja Reklamuję Etycznie 23’. Algorytmy zmiany

Rada Reklamy zaprasza do udziału w kolejnej edycji konferencji Reklamuję Etycznie. W tym roku tematami wiodącymi będą #algorytmy #zmiana #AI #dezinformacja #transformacja #etyka #reklama.

Publikacja: 28.11.2023 12:00

Konferencja Reklamuję Etycznie 23’. Algorytmy zmiany

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia


Czego możecie się spodziewać?

• Rozmów na ważne tematy

• Solidnej dawki aktualnej wiedzy

• Stawiania odważnych, trudnych pytań

• Doborowej stawki ekspertek i ekspertów

• Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy

• Dyskusji z autorami naszych publikacji

Najważniejsze tematy konferencji:

• Czy AI skonsumuje nasz świat?

• Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata

• Etyka we władzy algorytmów?

• Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?

• Transparentność i etyka przekazu

• Język kreujący świat - archetypy społeczne i kulturowe w reklamie

Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.

Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.

Rejestracja jest otwarta! Wystarczy jeden klik! Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym wydarzenia

Czego możecie się spodziewać?

Pozostało 94% artykułu
Media
Bruksela uznaje platformę porno za VLOP i… każe chronić nieletnich i ujawnić reklamy
Media
Oferty naciągaczy zalewają Polskę. „Króluje” Facebook
Media
Satelitarna telewizja do lamusa? Tak radzą sobie największe platformy w Polsce
Media
Nadużycia w Biełsacie? TVP zawiadamia prokuraturę. Romaszewska: ubeckie metody
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Media
Z big techami da się walczyć. Czy dojdzie do pozwów zbiorowych nad Wisłą?
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą