Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix bije kwartalne prognozy i ostrzega. Wyjdzie silnie poza streaming?

Netflix globalnie ma za sobą udany kwartał, ale kolejny może być słabszy. Widzowie lubią sport i już to widać w rezultatach platformy w Polsce. Serwis szuka sposobów na wzrost i chce walczyć o gigantyczny tort.

Publikacja: 19.07.2024 11:01

Bohaterka trzeciego sezonu „Bridgertonów” Penelope Featherington (Nicole Coughlan) podbiła serca wid

Bridgertonowie

Bohaterka trzeciego sezonu „Bridgertonów” Penelope Featherington (Nicole Coughlan) podbiła serca widzów Netfliksa

Foto: mat.pras

Największa pod względem liczby użytkowników platforma streamingowa na świecie podała najnowsze dane o klientach i wynikach. Znowu pobiła oczekiwania analityków z Wall Street i własne prognozy jeśli chodzi o przyrosty nowych subskrybentów. W kwartał zdobyła ich ponad 8 mln i ma już ponad 277,6 mln (analitycy spodziewali się wzrostu o 5 mln).

Netflix i sukces zwalczania spółdzielni kont

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama