Subskrypcje „Rzeczpospolitej” dla studentów i pracowników Collegium Civitas

„Rzeczpospolita” rozpoczyna współpracę z Collegium Civitas, w ramach której wszystkie studentki i studenci oraz wykładowcy i pracownicy otrzymają dostęp do serwisu rp.pl w ramach subskrypcji.

Publikacja: 24.07.2024 11:40

Subskrypcje „Rzeczpospolitej” dla studentów i pracowników Collegium Civitas

Foto: Gremi Media SA

Ta inicjatywa wpisuje się w proces konsekwentnego rozwoju i promocji rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji. Dając studentom dostęp do profesjonalnego dziennikarstwa, komentarzy i opinii, kształcimy społeczeństwo obywatelskie i pomagamy zrozumieć otaczający świat.

- „Rzeczpospolita” i serwis rp.pl to dostęp do rzetelnego dziennikarstwa, sprawdzonych informacji i pogłębionych analiz. W zalewie fake news i powierzchownych treści warto promować takie źródła wiedzy wśród studentów, to nasz wkład w edukację – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Oprócz subskrypcji wydawnictwo zaoferuje również studentkom i studentom możliwość odbycia praktyk w wybranych działach Gremi Media SA.

– Uczelnie stawiają na nowoczesne narzędzia i konkurują już nie tylko ofertą edukacyjną, ale ciekawymi benefitami. Obserwacja biznesu, znajomość trendów i zmian w gospodarce to kluczowe elementy determinujące start studentów na ścieżce zawodowej – zauważa Łukasz Kułakowski, manager subskrypcji cyfrowych B2B i partnerstw w Gremi Media SA.

– W ramach naszej współpracy z Collegium Civitas oferujemy pracownikom i studentom nieograniczony dostęp do najbardziej aktualnych i opiniotwórczych materiałów ekonomicznych i biznesowych (subskrypcja serwisu rp.pl), a także bezcenne doświadczenia w postaci praktyk dla studentów w renomowanej grupie medialnej Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”. Pakiet zaproponowany Collegium Civitas stanowi dla studentów unikatową ofertę, a jednocześnie pokazuje na jakie rozwiązania stawiają nowoczesne szkoły wyższe dołączając do grona subskrybentów cyfrowych – dodaje Łukasz Kułakowski.

– W Collegium Civitas kładziemy szczególny nacisk na przekazywanie naszym studentom wiedzy i umiejętności, które nadążają za zmianami otoczenia społeczno-gospodarczego. Zajmujemy się tym także w Akademickim Biurze Karier CC - dbamy o właściwe przygotowanie naszych studentów i absolwentów do efektywnego wejścia na rynek pracy, tak aby w przyszłości mogli cieszyć się satysfakcjonującymi osiągnięciami zawodowymi – mówi Dobrosława Choryńska-Chudy, kierownik Akademickiego Biura Karier CC oraz Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami w Collegium Civitas.

– Niezależnie, czy ktoś wybiera karierę akademicką czy wchodzi do biznesu ma szansę zdobyć na studiach w Collegium Civitas kompetencje rynkowe. Są one ściśle powiązane z kompetencjami przyszłości, wśród których kluczowa jest umiejętność analizy danych i informacji oraz krytyczne myślenie. Dzięki współpracy z Gremi Media w zakresie praktyk studenckich oraz subskrypcji treści „Rzeczpospolitej” i powiązanych serwisów nasi studenci mają unikatową szansę zdobyć pierwsze doświadczenia w uznanym serwisie oraz ćwiczyć kompetencje, które są podstawą do dalszego rozwoju zawodowego – dodaje Dobrosława Choryńska-Chudy.

Collegium Civitas to niepubliczna uczelnia wyższa założona w 1997 r., która swoją siedzibę ma w samym centrum Warszawy, w Pałacu Kultury i Nauki. Programy nauczania, skupione w dużej mierze na praktycznych aspektach, koncentrują się na naukach społecznych, socjologii, stosunkach międzynarodowych, bezpieczeństwie oraz nowych mediach. W Collegium Civitas można podjąć naukę na studiach pierwszego i drugiego stopnia (w języku polskim, angielskim oraz dwujęzycznie), a także na studiach podyplomowych i MBA. Od października 2024 r. uruchomione zostaną również jednolite studia magisterskie na kierunku prawo.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów z wynikiem 33 688 cytowań „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu ogólnym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Została też ogłoszona najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 6 mln realnych użytkowników (dane dla pierwszego półrocza 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI), takie jak rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniadze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Szkoły i uczelnie zainteresowane współpracą, która umożliwia dostęp do wartościowych treści serwisu rp.pl mogą zgłaszać swoją gotowość pisząc na adres: szkoly@rp.pl.

Ta inicjatywa wpisuje się w proces konsekwentnego rozwoju i promocji rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji. Dając studentom dostęp do profesjonalnego dziennikarstwa, komentarzy i opinii, kształcimy społeczeństwo obywatelskie i pomagamy zrozumieć otaczający świat.

- „Rzeczpospolita” i serwis rp.pl to dostęp do rzetelnego dziennikarstwa, sprawdzonych informacji i pogłębionych analiz. W zalewie fake news i powierzchownych treści warto promować takie źródła wiedzy wśród studentów, to nasz wkład w edukację – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Pozostało 87% artykułu
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie