Reklama

Disney+ powalczy ceną o czas polskiego widza

19 zł miesięcznie – pod warunkiem uiszczenia opłaty za rok – to cena za dostęp do mającej ruszyć w czerwcu platformy Disney+ w tzw. ofercie powitalnej.

Publikacja: 10.05.2022 21:42

Oscar Isaac jako Marc Spector w serialu „Moon Knight” („Księżycowy rycerz”)

Oscar Isaac jako Marc Spector w serialu „Moon Knight” („Księżycowy rycerz”)

Foto: Gabor Kotschy/disney/marvel studios

Polski abonent serwisów subskrypcyjnych z filmami, serialami i sportem jest niestały w uczuciach. Przychodzi i odchodzi w zależności od zawartości oferty programowej. Jak mówił niedawno Bogusław Kisielewski, prezes telewizyjnej grupy Kino Polska TV, liczba użytkowników operatorów telewizji nielinearnych potrafi spaść w miesiąc o 20–30 procent. The Walt Disney Company, właściciel platformy Disney+, która ma ruszyć w naszym kraju 14 czerwca, najwyraźniej chce uniknąć takiego efektu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama