Aktualizacja: 09.06.2016 22:00 Publikacja: 09.06.2016 22:00
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Czemu to właśnie Polska znajduje się wśród krajów o najwyższym odsetku użytkowników adblocków na świecie?
Randall Rothenberg: Sam chciałem panią o to spytać. Wysokie odsetki użytkowników adblocków widzimy też np. w Niemczech, Francji. Są wyższe niż w USA i w pozostałych częściach świata. Myślę, że w niektórych przypadkach są to kraje o krótszej tradycji reklamowej w mediach w ogóle. Potem nagle pojawił się w nich Internet, w którym nie obowiązywały żadne ograniczenia i zarówno agencje reklamowe, jak i reklamodawcy oraz sami wydawcy zaczęli tam z różnymi działaniami przesadzać. Nie ograniczali się w Internecie tak, jak w innych mediach, gdzie pewne ograniczenia były już wtedy normą.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas