Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.11.2016 14:38 Publikacja: 28.11.2016 14:38
Foto: 123RF
Reklama programatyczna to taka, o której wyświetleniu konkretnemu internaucie decydują specjalne zautomatyzowane platformy. - Według raportu, który obejmuje dane z 41 krajów, w tym z Polski, reklama programatyczna będzie rosła w szybszym tempie niż reklama w mediach społecznościowych (wzrost o 25 proc.) i internetowe wideo (20 proc.), a jednocześnie coraz większy procent pozostałych kanałów cyfrowych będzie kupowany w modelu programatycznym. W tym roku reklama programatyczna stanie się głównym sposobem zakupu reklamy graficznej. Będzie stanowiła 51 proc. wydatków na ten segment reklamy, a już w 2017 ta proporcja wzrośnie do 58 proc. – podaje Zenith w swoim raporcie „Programmatic Marketing Forecasts”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warner Bros. Discovery, właściciel CNN, a w Polsce TVN, kolejny raz w ciągu kilkunastu miesięcy jest na językach...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas