Aktualizacja: 28.11.2016 17:44 Publikacja: 28.11.2016 17:02
Foto: Bloomberg
Tablety z doczepianą klawiaturą sprzedawały się w III kwartale dobrze – na rynek trafiło ich o 48,4 proc. więcej niż rok wcześniej (i 13,1 proc. jeśli weźmie się pod uwagę tylko prywatnych nabywców) i stanowiły już 21,9 proc. wszystkich tabletów trafiających na rynek 9rok wcześniej było to 13,8 proc.). To dobra wiadomość dla producentów, bo tablety z klawiaturami to urządzenia droższe niż ich standardowe wersje. – W efekcie tego trendu, liczba urządzeń kosztujących powyżej 600 dolarów, jakie trafiły na rynek, wzrosła w omawianym okresie o 66,7 proc. i odpowiadały one za 10,6 proc. wszystkich. Wartość ich sprzedaży sięgnęła 2,5 mld dol., co oznacza wzrost o 4,8 proc. - podaje autor raportu, firma IDC.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas