Puls chce przejmować i stawia na własne produkcje

Telewizja Puls porzuciła szukanie inwestora i sama chce przejmować na telewizyjnym rynku. Jesienią ruszy też z dwoma własnymi serialami produkowanymi przez Artramę i Studio A.

Aktualizacja: 08.08.2017 16:05 Publikacja: 08.08.2017 15:53

Puls chce przejmować i stawia na własne produkcje

Foto: Fotorzepa/ Rafał Guz

Należąca do Dariusza Dąbskiego Telewizja Puls, właściciel naziemnych kanałów  Puls i Puls2, nie poszukuje już strategicznego inwestora ani nie planuje rozważanego w poprzednich latach debiutu giełdowego. Za to sama dopuszcza teraz przejęcia.

– Jeśli na rynku pojawi się okazja do przejęcia, mającego dla nas sens, rozważymy ją – mówi Dąbski. Potencjalnej szansy do przejęć upatruje w planowanej w Polsce zmianie przepisów dotyczących koncentracji mediów. Nowe przepisy mogą, jego zdaniem, zmusić część graczy na telewizyjnym rynku  do odsprzedania części aktywów. TV Puls interesują kanały naziemne i dystrybucja internetowa, nie przygląda się stajom płatnym, nadawanym przez sieci kablowe i platformy cyfrowe.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie