Agencja Leo Burnett Warszawa została jednym z głównych zwycięzców. Opracowana przez nią na zlecenie PZU i muzeum kampanię „Tajemnice obrazów" promująca Muzeum Narodowe w Krakowie z wykorzystaniem najnowszych technologii, dostała pięć statuetek w kategorii Multi Channels, w tym złoto, srebro, grand prix oraz jedyny w tym roku przyznany Złoty Zegarek (nagrodę za najbardziej kreatywna kampanię reklamową zgłoszona w konkursie) za najlepszą zintegrowana kampanię – podał branżowy newsletter Presserwis. Leo Burnett wyróżniono też za kampanię marek Dreft i Bonux wykonanąe dla Procter&Gamble (łącznie cztery statuetki, za reklamę w prasie).
Kampania „Tajemnice obrazów" została przeprowadzona z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań i mediów – billboardy odsyłały np. na witrynę Facebooka, a po sfotografowaniu komórką fotokodu w muzeum można było na ekranie telefonu zobaczyć na realny obraz aktorów w strojach z epok odgrywających sceny z obrazów.
Trzy statuetki (dwie złote i grand prix) dostała agencja Euro RSCG Warszawa za wyróżnioną już w tym roku także w Cannes kampanię dla stowarzyszenia Amazonki. Włączyła się w nią marka odzieżowa H&M, w której sklepach do zakupów dokładane były piszczące przy wyjściu ze sklepu klipsy. Gdy odnajdowała je ochrona, opatrzone były napisem: „Co człowiek przeoczy, odnajdzie maszyna" oraz zachętę do podawania się mammografii.
Dwie statuetki (złota i srebrną) przywiozła do Polski agencja DDB Warszawa za kampanię „Sztuka nigdy nie widziana" opracowaną dla fundacji Audiodeskrypcja. Zorganizowana w ramach kampanii wystawa i aukcja obrazów, na której jednak obrazów nie było – zaprezentowane zostały jedynie ich przeczytane opisy. Cel był taki, by pokazać uczestnikom, jak postrzegają świat ludzie niewidomi. Dopiero potem pokazano im prace.
Z Portoroża do Polski z nagrodami oprócz Leo Burnett Warszawa, Euro ESCG Warszawa oraz DDB Warszawa wrócą agencje Scholz&Friends i Grey Worldwide Warszawa.