Biznes To Rozmowy - już 5 lat inspiracji

Publikacja: 05.08.2013 02:00

Ważna data: 3 października 2013. Kilkanaście godzin na wszystko, czego brakuje na co dzień w biznesowym kalendarzu: zdziwienie, inspirację, światowe trendy, czas na refleksję, nieoczekiwane spotkania, uścisk dłoni konkurenta, bezpośredni kontakt z człowiekiem, czas na rozmowy.

Biznes to Rozmowy – przekonują się o tym uczestnicy kongresu od pięciu lat - to Kongres liderów opinii, poświęcony komunikacji i nowym technologiom, organizowany przez największego w kraju alternatywnego operatora telekomunikacyjnego – Netię. Co roku słuchaczami sesji, wykładów i paneli dyskusyjnych są właściciele, prezesi, dyrektorzy generalni i menedżerowie wyższego szczebla największych firm z całej Polski, reprezentujących różne sektory gospodarki: od finansów i bankowości, przez IT po szeroko rozumiany przemysł.

Zaczęło się w październiku 2009 roku – wtedy odbył się pierwszy Kongres Biznes to Rozmowy. Skąd pomysł tego kongresu – wyjaśniał wówczas zebranym Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii. Jak zdradza jeden z pracowników kreatywnego działu telekomu,  inspiracja przyszła z zewnątrz. – To był pomysł agencji, który bardzo nam się spodobał, bo wpisywał się w naszą potrzebę dostarczania Klientom wiedzy, edukowania ich i inspirowania, a także umożliwiania spotkań i rozmów tym, dla których czas jest jednym z najważniejszych dóbr. Tworząc format tego wydarzenia wzorowaliśmy  się na międzynarodowej konferencji TED, słynącej z charyzmatycznych mówców, krótkich acz dynamicznych sesji, nietuzinkowych tematów, emitowania materiałów online - mówi.

I tak, gościem specjalnym pierwszej edycji Kongresu był Steve Woźniak, współzałożyciel Apple. Rok później Kongres odbywał się pod hasłem „20 lat Internetu to dopiero początek", a o historii globalnej sieci opowiadał jej „ojciec chrzestny" - Tim Berners- Lee. W 2011 roku tematem wiodącym były media społecznościowe, o których opowiadała m.in. siostra założyciela Facebooka - Randi Zuckerberg. W ubiegłym roku o tym, jak zmienia się percepcja innowacyjności mówił uczestnikom Stewart Butterfield, założyciel serwisu pozwalającego współdzielić fotografie - Flickr.

Pytani o opinię na temat Kongresu jego uczestnicy – oprócz inspirującej tematyki - podkreślają za każdym razem główny walor przedsięwzięcia: to szansa na spotkanie setek ważnych i zarazem ciekawych osób polskiego biznesu. Miejsce wymiany doświadczeń i opinii, nawiązywania relacji – nie tylko biznesowych. Rzadko w jednym miejscu można spotkać tak liczne grono polskich przedsiębiorców i menedżerów najwyższego szczebla, zarówno z małych, średnich, jak i dużych firm.  Ich liczba rośnie z roku na rok, co świadczy o atrakcyjności wydarzenia.

W tym roku przedstawiciele tej grupy polskiego biznesu stanowić będą większość spośród – zapewne jak zwykle - ponad tysiąca uczestników Kongresu Biznes to Rozmowy. Jego tematyka ewoluuje wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku telekomunikacyjnym. Zaplanowane w tym roku spotkania: sesje tematyczne, panele dyskusyjne, warsztaty, koncentrować będą się wokół „bycia online" i siły obrazu, a całe wydarzenie opatrzone jest hasłem „The Next Big Thing", słownej fuzji pojęć „next generation" i „big data".

Gościem specjalnym Kongresu Biznes to Rozmowy będzie Jeremy Gutsche, najbardziej poszukiwany prelegent tropiący trendy konsumenckie na całym świecie, autor książki „Exploiting Chaos" („Wykorzystując chaos").

http://www.youtube.com/watch?v=b629SUNt1hs&feature=youtu.be

Ważna data: 3 października 2013. Kilkanaście godzin na wszystko, czego brakuje na co dzień w biznesowym kalendarzu: zdziwienie, inspirację, światowe trendy, czas na refleksję, nieoczekiwane spotkania, uścisk dłoni konkurenta, bezpośredni kontakt z człowiekiem, czas na rozmowy.

Biznes to Rozmowy – przekonują się o tym uczestnicy kongresu od pięciu lat - to Kongres liderów opinii, poświęcony komunikacji i nowym technologiom, organizowany przez największego w kraju alternatywnego operatora telekomunikacyjnego – Netię. Co roku słuchaczami sesji, wykładów i paneli dyskusyjnych są właściciele, prezesi, dyrektorzy generalni i menedżerowie wyższego szczebla największych firm z całej Polski, reprezentujących różne sektory gospodarki: od finansów i bankowości, przez IT po szeroko rozumiany przemysł.

Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?