Netia, dla której silna pozycja na rynku płatnej telewizji to istotny element strategii, zaczęła nową odsłonę batalii o ten segment. Ofertą pod marką GigaKablówka walczy o klientów dla kupionej w 2013 roku, dziś niemal pustej, sieci po operatorze kablowym Aster.
W skierowanej do nich ofercie Netia ma przede wszystkim pakiet dwóch usług: internetu i telewizji, bo samej telewizji nie da się u niej kupić. Koszt takiego pakietu zaczyna się od 39,9 zł miesięcznie (35 zł przypada na telewizję). W pierwszym miesiącu rocznej umowy tyle zapłacimy za dostęp do pełnej oferty programowej operatora.
Potem trzeba wybrać pakiety. Nadal jednak można się zmieścić w niskim abonamencie. Oferty z tak niską barierą wejścia nie mają inne kablówki ani Orange Polska.
Konkurencja przygląda się ofercie Netii, ale na razie nie reaguje. W nieoficjalnych komentarzach podkreśla niewielki zasięg oferty.
Oblężenie ?w stolicy i Krakowie
Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry, deklaruje, że gdyńska firma nie będzie podejmować specjalnych działań. Michał Fura, rzecznik UPC Polska, komentarza nam odmówił. Wiadomo jednak, że kablówka należąca do koncernu Liberty Global nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa i trzyma w zanadrzu nowy dekoder. Obie firmy mają klientów na obszarze, o który walczy teraz Netia.