Według danych udostępnionych przez Sony Pictures, skandalizującą komedię o próbie zamachu na północnokoreańskiego dyktatora Kim Dzong Una kupiło w internecie 2 miliony osób lub gospodarstw domowych. Dane te dotyczą tylko pierwszych czterech dni dystrybucji – od minionej środy do niedzieli. Dodatkowe 3 miliony dolarów pochodzą z dystrybucji kinowej. Tu jednak wpływy są dużo mniejsze od pierwotnych przewidywań. "Wywiad ze Słońcem Narodu" (ang. "The Interview") pokazywany jest na 331 ekranach, zamiast pierwotnie planowanych 3000. Większość dużych sieci kin zrezygnowała z dystrybucji po ostrzeżeniu hakerów, którzy wcześniej włamali się do komputerów sieci Sony Pictures. Zagrozili oni atakami terrorystycznymi na wzór 11 września na kina, w których miano wyświetlać "Wywiad ze Słońcem Narodu".

W internecie film można obejrzeć m.in za pośrednictwem płatnych serwisów Google, Microsoft  i YouTube. Czasowy dostęp do "The Interview" kosztuje 6 dolarów, ściągnięcie legalnej kopii na twardy dysk – 15 dolarów. Większość tych pieniędzy trafi do studia Sony Pictures. Producent ponosi jednak w sieci także wymierne straty. Według pirackiego bloga Torrent Freek, tylko w Boże Narodzenie internauci ściągnęli przez serwis BitTorrent 750 tys. pirackich kopii filmu.

Zdaniem portali zajmujących się rynkiem filmowym, Sony ma spore szanse na zwrot inwestycji. Produkcja "The Interview" kosztowała 44 miliony dolarów, nie licząc kosztów kampanii marketingowej.  Bez wątpienia zajmie to jednak dużo więcej czasu niż pierwotnie planowano.