Reklama
Rozwiń
Reklama

"Kowalscy" wydają 6,7 mld zł rocznie na Internet

W ciągu roku dostęp do internetu pojawił się w około 400 tys. gospodarstw domowych – wynika z najnowszego badania GUS.

Publikacja: 12.01.2015 10:58

9,4 mln gospodarstw domowych w Polsce kupiło już dostęp do Internetu. 400 tys. w ciągu ostatniego ro

9,4 mln gospodarstw domowych w Polsce kupiło już dostęp do Internetu. 400 tys. w ciągu ostatniego roku.

Foto: www.sxc.hu

Główny Urząd Statystyczny przeprowadził kolejną falę badań sprawdzających, w jaki sposób konsumenci i firmy w Polsce korzystają z technologii informacyjno-telekomunikacyjnych. W dwóch głównych punktach wyniki są tylko nieco lepsze niż te z fali zrealizowanej rok wcześniej, ale badanie dostarcza wielu nowych informacji, których wcześniej nie zbierano, np. jak korzystamy z usług w chmurze, czy jak rozwija się czytelnictwo e-booków przez nastolatków.

Sprawdzano także, czy posiadacze nowoczesnych telefonów komórkowych – smartfonów – korzystają z takich możliwości jak kontakt z urzędami (e-administracja) czy bankowość mobilna.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama