Aktualizacja: 20.01.2015 15:59 Publikacja: 20.01.2015 14:44
Foto: Bloomberg
Z roku na rok rośnie liczba, które robią zakupy w sieci, a szczególnie dotyczy to konsumentów starszych, dotychczas pomijanych w analizach e-commerce. Ta grupa e-konsumentów staje się coraz liczniejsza, co potwierdzają choćby dane sklepu Merlin.pl – w ub. roku aż 13 proc. nowych klientów stanowiły osoby z grup 55-64 oraz 64+. W badanym okresie, co szósta transakcja w e-sklepie była wykonywana przez tę grupę klientów.
Średni wiek osób kupujących w sieci systematycznie rośnie. Choć według danych Merlin.pl, najliczniejszą grupę kupujących stanowią osoby w wieku 25-34, to z pewnością klienci ze starszych pokoleń nie są już w sieci grupą niszową. Co więcej, w porównaniu do wybranych młodszych grup wiekowych, nie tylko uważniej śledzą ofertę e-sklepu, ale również częściej wybierają się na zakupy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas