Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2015 15:59 Publikacja: 20.01.2015 14:44
Foto: Bloomberg
Z roku na rok rośnie liczba, które robią zakupy w sieci, a szczególnie dotyczy to konsumentów starszych, dotychczas pomijanych w analizach e-commerce. Ta grupa e-konsumentów staje się coraz liczniejsza, co potwierdzają choćby dane sklepu Merlin.pl – w ub. roku aż 13 proc. nowych klientów stanowiły osoby z grup 55-64 oraz 64+. W badanym okresie, co szósta transakcja w e-sklepie była wykonywana przez tę grupę klientów.
Średni wiek osób kupujących w sieci systematycznie rośnie. Choć według danych Merlin.pl, najliczniejszą grupę kupujących stanowią osoby w wieku 25-34, to z pewnością klienci ze starszych pokoleń nie są już w sieci grupą niszową. Co więcej, w porównaniu do wybranych młodszych grup wiekowych, nie tylko uważniej śledzą ofertę e-sklepu, ale również częściej wybierają się na zakupy.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas