Reklama

Polski marketing jest nastawiony na sprzedaż

Tylko 35 proc. firm w Polsce przeprowadza badania rynku, gros wciąż korzysta też z papierowych materiałów marketingowych – wynika z badań.

Publikacja: 03.10.2017 22:04

Polski marketing jest nastawiony na sprzedaż

Foto: 123RF

W większości firm działy PR i marketingu przede wszystkim współtworzą strategię sprzedażową, a także angażują się w procesy sprzedażowe – wynika z badania przeprowadzonego na prawie 260 firmach zatrudniających ponad 50 osób przez PMR Consulting & Research i Attention Marketing Research.

Grzechy główne

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama