„All that jazz" Ryszarda Horowitza, wydany przez Agencję Reklamową Padjas, zdobył aż dwie nagrody. Prof. Lecha Majewskiego uhonorowano za opracowanie graficzne, a Horowitzowi przyznano Nagrodę Honorową za fotografie słynnych amerykańskich i polskich jazzmanów z lat 50. i 60. Jest to wyjątkowe wydawnictwo, które wyrosło z muzycznej pasji światowej sławy fotografa.
Horowitz jeszcze przed wyjazdem z Polski miał wiele przyjaciół wśród muzyków: Andrzeja Trzaskowskiego, Krzysztofa Komedę, Jana Ptaszyna Wróblewskiego. Jego zdjęcia doskonale oddaje odwilżowe klimaty w mnożących się wówczas klubach jazzowych. Kiedy znalazł się w Nowym Jorku, nie zaprzestał bywać na koncertach, na których mógł teraz słuchać naprawdę wolnego jazzu. W Ameryce fotografował m. in. Count Basie, Thada Jonesa, Charlie Mingusa, Jimmy Rushinga, Sonny Rollinsa i Dave'a Brubecka.
Zdjęcia są w większości czarno-białe. Pochodzą z czasów, kiedy Horowitz nie zajmował się jeszcze fotografią przetwarzaną komputerowo, niemniej świadczą o wyjątkowym oku i talencie fotografa. Są kroniką wielkiej epoki jazzu i zdają się rozbrzmiewać muzycznymi improwizacjami.
Album uzupełnia zresztą dołączona płyta z nagraniami m.in. Louisa Armstronga, Duke Elingtona, Pee Wee Russela, Wojciecha Karolaka i innych.
Drugi nagrodzony album „Dumała" (wydawnictwa słowo/ obraz terytoria we współpracy z Narodowym Instytutem Audiowizualnym) to autoportret Piotra Dumały – wybitnego twórcy animacji i reżysera (filmy „Franz Kafka", „Łagodna", „Zbrodnia i kara"). Rodzaj podróży przywołującej wspomnienia i inspiracje artysty. Teksty przeplatają się tu z archiwalnymi fotografiami, rysunkami, fragmentami story boardów, kadrami z filmów. Uzupełnieniem malarsko-graficznej opowieści jest rozmowa z artystą, który m.in. mówi, że jego ideał filmu rozpina się między humorem i horrorem. Projektantem graficznym książki jest Joanna Kwiatkowska i Piotr Dumała.