- Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji klienta, zarówno w procesie nawiązania relacji, jak i w trakcie jego obsługi. Dlatego informujemy klientów w komunikatach o wprowadzeniu nowej funkcji blokowania dostępu – mówi Michał Tkaczuk, z biura prasowego banku.
Aplikacja częściowo niedostępna
PKO Bank Polski informuje swoich klientów o konsekwencjach braku aktualizacji dokumentów tożsamości. Osoby, które nie dokonały aktualizacji danych w banku po wymianie starego dowodu na nowy, powinny być świadome możliwości czasowego zablokowania pewnych funkcji w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.
- Zgodnie z aktualnym regulaminem możemy zablokować w uzasadnionych sytuacjach dostęp do bankowości internetowej i mobilnej, np. ze względów bezpieczeństwa – tłumaczy Michał Tkaczuk.
Podkreśla, że bank podejmuje szereg działań zmierzających do aktualizacji danych klientów:
- w oddziałach, na infolinii czy w kanałach zdalnych.