Reklama

UPC zmieni złe praktyki - ważna dla abonentów decyzja UOKiK

UPC Polska musi zmienić praktyki sprzedażowe przy zawieraniu umów na odległość, czyli przez telefon lub stronę internetową, a także zaoferować rekompensatę wszystkim abonentom, którzy składali reklamacje na dotychczasowe praktyki - zdecydował Prezes UOKiK.

Publikacja: 19.08.2020 10:57

UOKiK

UOKiK

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

dgk

UOKiK wszczął postępowanie wobec UPC z powodu skarg konsumentów. Prezes Urzędu zakwestionował wiele praktyk związanych z zawieraniem lub zmianą warunków podczas rozmowy telefonicznej konsumenta z operatorem albo skorzystania z oferty przez stronę internetową.

-  Informacje, które zebraliśmy, dały podstawę do postawienia zarzutów. W trakcie postępowania UPC złożył propozycję zobowiązania i zrekompensowania strat konsumentom, którą przyjąłem – mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Prawnicy
Zbigniew Ziobro krytykuje decyzję Andrzeja Dudy. Pisze o „notariuszu"
Prawnicy
Znana prawniczka odchodzi z resortu Waldemara Żurka. „Czasem sufler zaśpi"
Dobra osobiste
Coldplay zapłaci za ujawnienie romansu? Prawnicy o szansach pozwu Andy'ego Byrona
Praca, Emerytury i renty
Wcześniejsze wypłaty i podwójne świadczenia. 800 plus w sierpniu
Nieruchomości
Wysokie kary za budowę szopy w ogrodzie. Ważna jest odległość od działki sąsiada
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama