Reklama

UPC zmieni złe praktyki - ważna dla abonentów decyzja UOKiK

UPC Polska musi zmienić praktyki sprzedażowe przy zawieraniu umów na odległość, czyli przez telefon lub stronę internetową, a także zaoferować rekompensatę wszystkim abonentom, którzy składali reklamacje na dotychczasowe praktyki - zdecydował Prezes UOKiK.

Publikacja: 19.08.2020 10:57

UOKiK

UOKiK

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

dgk

UOKiK wszczął postępowanie wobec UPC z powodu skarg konsumentów. Prezes Urzędu zakwestionował wiele praktyk związanych z zawieraniem lub zmianą warunków podczas rozmowy telefonicznej konsumenta z operatorem albo skorzystania z oferty przez stronę internetową.

-  Informacje, które zebraliśmy, dały podstawę do postawienia zarzutów. W trakcie postępowania UPC złożył propozycję zobowiązania i zrekompensowania strat konsumentom, którą przyjąłem – mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Spadki i darowizny
Czy spadek po rodzicach zawsze dzieli się po równo? Jak dziedziczy rodzeństwo?
Prawo drogowe
Nadchodzą kolejne podwyżki dla kierowców. Opłata wzrośnie aż trzykrotnie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy powiedział, co trzeba zrobić, żeby zasiedzieć działkę sąsiada
Prawo karne
Kamery nagrały, jak pielęgniarka bije pacjenta. Sąd Najwyższy wydał wyrok
Sądy i trybunały
Ekspert o rozporządzeniu ministra Żurka. „Dbamy przede wszystkim o swoich"
Reklama
Reklama