Reklama

Reklamacja wczasów nie zawsze u rezydenta biura podróży

Sposób reklamacji wyjazdu może mieć wpływ na jej skuteczność.

Aktualizacja: 03.01.2017 06:51 Publikacja: 03.01.2017 06:27

Reklamacja wczasów nie zawsze u rezydenta biura podróży

Foto: Bloomberg

O tym, że przepisy o reklamacji imprezy turystycznej i uprawnienia rezydenta są niejasne, przekonali się turyści, którzy spędzali wakacje na jednej z greckich wysp. Byli niezadowoleni, bo hotel nie spełniał standardów pięciogwiazdkowego, sprzęt na sali fitness nie działał, plaża była brudna, a leżaki nad basenem zniszczone. Co więcej, przy hotelu unosił się zapach szamba. Turyści złożyli na ręce rezydenta reklamację z żądaniem rekompensaty. Impreza zakończyła się 17 czerwca, więc ich zdaniem odpowiedź powinni otrzymać do 17 lipca. Zgodnie z prawem, jeśli reklamacja została złożona w trakcie wyjazdu, to organizator musi pisemnie się do niej ustosunkować w ciągu 30 dni od wyjazdu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Szef opublikował zdjęcie „chorej” pracownicy na weselu. Ekspert: „Nie zastanowił się”
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
Deregulowanie po kawałku, czyli zmiany w e-licytacjach komorniczych
Sądy i trybunały
Minister Waldemar Żurek nie posłuchał kolegiów. Są kolejne dymisje w sądach
Reklama
Reklama