Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamacja wczasów nie zawsze u rezydenta biura podróży

Sposób reklamacji wyjazdu może mieć wpływ na jej skuteczność.

Aktualizacja: 03.01.2017 06:51 Publikacja: 03.01.2017 06:27

Reklamacja wczasów nie zawsze u rezydenta biura podróży

Foto: Bloomberg

O tym, że przepisy o reklamacji imprezy turystycznej i uprawnienia rezydenta są niejasne, przekonali się turyści, którzy spędzali wakacje na jednej z greckich wysp. Byli niezadowoleni, bo hotel nie spełniał standardów pięciogwiazdkowego, sprzęt na sali fitness nie działał, plaża była brudna, a leżaki nad basenem zniszczone. Co więcej, przy hotelu unosił się zapach szamba. Turyści złożyli na ręce rezydenta reklamację z żądaniem rekompensaty. Impreza zakończyła się 17 czerwca, więc ich zdaniem odpowiedź powinni otrzymać do 17 lipca. Zgodnie z prawem, jeśli reklamacja została złożona w trakcie wyjazdu, to organizator musi pisemnie się do niej ustosunkować w ciągu 30 dni od wyjazdu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo drogowe
Rząd chce podwyższyć opłaty za przejazd drogami ekspresowymi i autostradami
Nieruchomości
Spółdzielcy będą wreszcie na swoim. Rząd chce rozwiązać problem z PRL
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Prawo rodzinne
Jak po rozwodzie wycenić nakłady małżonka na wspólny majątek? Wyrok SN
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama