Reklama

Czy odbiorca może reklamować spóźnioną przesyłkę ze sklepu internetowego

W dobie zakupów przez internet odbiorcy trudno zareklamować spóźnioną przesyłkę. Prawo to przede wszystkim ma nadawca.

Aktualizacja: 05.01.2018 07:58 Publikacja: 05.01.2018 07:09

Czy odbiorca może reklamować spóźnioną przesyłkę ze sklepu internetowego

Foto: Adobe Stock

Czytelniczka „Rzeczpospolitej" z Warszawy zamówiła przez internet kosmetyk na prezent świąteczny. Firma wysłała go jej 10 grudnia, ale do dziś paczka nie nadeszła.

– W systemie śledzenia przesyłek figuruje jako „do doręczenia". Pytałam o nią na poczcie wielokrotnie, ale mówią mi tam, że jest gdzieś na sortowni. I dodają, że reklamacji złożyć nie mogę, bo takie prawo ma nadawca – mówi pani Marta. Wprawdzie otrzymała od firmy zwrot pieniędzy, ale prezentu jak nie było, tak nie ma, a święta minęły i sprawa jest nieaktualna.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Spadki i darowizny
Czy spadek po rodzicach zawsze dzieli się po równo? Jak dziedziczy rodzeństwo?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Sądy i trybunały
Sędzia kupił wódkę na stacji benzynowej, wypił i odjechał. SN wydał wyrok
Prawo w Polsce
Związki partnerskie. Rząd pokazał nowy projekt ustawy. Co zawiera?
Spadki i darowizny
Deregulacja w spadkach. Będzie prościej i nowocześniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Prawo drogowe
Czy kolizja w trakcie egzaminu na prawo jazdy go unieważnia? Jest ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama