Reklama

Sieci handlowe coraz częściej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb

Sklepy wolą karpie na tackach. Może to jednak spowodować zamieszanie – bo decyzje miały zapaść w ostatniej chwili.

Aktualizacja: 29.11.2018 09:33 Publikacja: 29.11.2018 06:00

Sieci handlowe coraz częściej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb

Foto: Fotorzepa/ Jakub Dobrzyński

Żywe karpie w sklepach przed świętami to od lat coraz rzadszy widok. Klienci wolą kupować ryby, których już nie trzeba ubijać z różnych względów – jedni nie chcą patrzeć na męczące się w warunkach sklepowych zwierzęta, inni nie chcą się męczyć. Sieci handlowe dobrze wyczuwają zmiany w nastawieniach klientów i coraz powszechniej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb. Hodowcy narzekają trochę, że sieci handlowe w tym roku zdecydowały się na zamianę żywego karpia na karpia na tackach w ostatniej chwili.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama