Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieci handlowe coraz częściej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb

Sklepy wolą karpie na tackach. Może to jednak spowodować zamieszanie – bo decyzje miały zapaść w ostatniej chwili.

Aktualizacja: 29.11.2018 09:33 Publikacja: 29.11.2018 06:00

Sieci handlowe coraz częściej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb

Foto: Fotorzepa/ Jakub Dobrzyński

Żywe karpie w sklepach przed świętami to od lat coraz rzadszy widok. Klienci wolą kupować ryby, których już nie trzeba ubijać z różnych względów – jedni nie chcą patrzeć na męczące się w warunkach sklepowych zwierzęta, inni nie chcą się męczyć. Sieci handlowe dobrze wyczuwają zmiany w nastawieniach klientów i coraz powszechniej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb. Hodowcy narzekają trochę, że sieci handlowe w tym roku zdecydowały się na zamianę żywego karpia na karpia na tackach w ostatniej chwili.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama