Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieci handlowe coraz częściej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb

Sklepy wolą karpie na tackach. Może to jednak spowodować zamieszanie – bo decyzje miały zapaść w ostatniej chwili.

Aktualizacja: 29.11.2018 09:33 Publikacja: 29.11.2018 06:00

Sieci handlowe coraz częściej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb

Foto: Fotorzepa/ Jakub Dobrzyński

Żywe karpie w sklepach przed świętami to od lat coraz rzadszy widok. Klienci wolą kupować ryby, których już nie trzeba ubijać z różnych względów – jedni nie chcą patrzeć na męczące się w warunkach sklepowych zwierzęta, inni nie chcą się męczyć. Sieci handlowe dobrze wyczuwają zmiany w nastawieniach klientów i coraz powszechniej rezygnują ze sprzedaży żywych ryb. Hodowcy narzekają trochę, że sieci handlowe w tym roku zdecydowały się na zamianę żywego karpia na karpia na tackach w ostatniej chwili.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama