Reklama
Rozwiń
Reklama

Rekord promocji, a te największe przed nami

Już niemal połowa sprzedaży w polskich sklepach odbywa się w ramach akcji promocyjnych. Pandemia trend ten wciąż nakręca i zmusza firmy do korzystania z nowoczesnych technologii.

Aktualizacja: 27.10.2020 06:09 Publikacja: 26.10.2020 21:00

Rekord promocji, a te największe przed nami

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Promocje to nieodłączny element krajobrazu rynku handlowego w Polsce, już przez pandemią co trzeci sprzedawany produkt w kategorii FMCG był objęty promocją. To, co dzieje się teraz, spowoduje znaczny wzrost, ponieważ konsumenci obawiający się o pracę tym chętniej sięgają po promocje i pod ich kątem planują zakupy.

Czytaj także: Ciekawe aplikacje, dzięki którym zostanie trochę w kieszeni

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama