Reklama

Tracą centra handlowe

Od 2013 r. aż o 10 pkt. proc. spadła liczba osób wskazujących je jako główne miejsce zakupu ubrań.

Aktualizacja: 02.06.2015 12:41 Publikacja: 02.06.2015 11:22

Tracą centra handlowe

Foto: Bloomberg

Z badania konsumenckiego firmy PMR wynika, że sklepy w centrach handlowych tracą na popularności jako miejsca zakupu odzieży i obuwia. Zyskują za to outlety oraz internet.

Firma podaje, że biorąc pod uwagę popularność poszczególnych kanałów dystrybucji, zauważamy znaczące zmiany w preferencjach konsumenckich. Na przestrzeni ostatnich lat widać spadek popularności galerii handlowych jako miejsca zakupu odzieży – z 64 proc. w 2013 r., 60 proc. w 2014 r. do 54 proc. w 2015 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama