Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka dużo tańsza niż Lidl. Ale w kurortach oceny nieco inne

Co drugi Polak uważa, że Biedronka oferuje najniższe ceny. Jednak w przypadku pytania o ich wysokość w miejscowościach turystycznych odsetek przekonanych o tym, że ta sieć jest najtańsza spada do 28 proc.

Publikacja: 09.08.2024 04:30

Biedronka dużo tańsza niż Lidl. Ale w kurortach oceny nieco inne

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Koszt zakupów w miejscowościach turystycznych to nowy front wojny cenowej Lidla i Biedronki. Jak potwierdza badanie ARC Rynek  i Opinia, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza, oceny są faktycznie zróżnicowane. 

W ujęciu ogólnym 50 proc. Polaków uznaje Biedronkę za najtańszą, ale w odniesieniu do miejscowości turystycznych odsetek ten spada do 28 proc. W przypadku Lidla ogółem 20 proc. jest przekonanych, że jest on najtańszy, zaś w przypadku pytania o kurorty wakacyjne liczba ta nieco rośnie do 21 proc.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama