Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka dużo tańsza niż Lidl. Ale w kurortach oceny nieco inne

Co drugi Polak uważa, że Biedronka oferuje najniższe ceny. Jednak w przypadku pytania o ich wysokość w miejscowościach turystycznych odsetek przekonanych o tym, że ta sieć jest najtańsza spada do 28 proc.

Publikacja: 09.08.2024 04:30

Biedronka dużo tańsza niż Lidl. Ale w kurortach oceny nieco inne

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Koszt zakupów w miejscowościach turystycznych to nowy front wojny cenowej Lidla i Biedronki. Jak potwierdza badanie ARC Rynek  i Opinia, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza, oceny są faktycznie zróżnicowane. 

W ujęciu ogólnym 50 proc. Polaków uznaje Biedronkę za najtańszą, ale w odniesieniu do miejscowości turystycznych odsetek ten spada do 28 proc. W przypadku Lidla ogółem 20 proc. jest przekonanych, że jest on najtańszy, zaś w przypadku pytania o kurorty wakacyjne liczba ta nieco rośnie do 21 proc.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama