Sklepy walczą o klientów, brak wakacji pomaga

Zwłaszcza punkty w centrach handlowych promocjami i wyprzedażami chcą odrabiać straty z lockdownów. Z sukcesem – frekwencja jest już niemal na poziomie tej z 2020 r. Rezygnacja z wakacji za granicą też pomoże firmom.

Aktualizacja: 08.07.2021 06:16 Publikacja: 07.07.2021 21:00

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Foto: irestock Creators/Shutterstock

Z najnowszej edycji badania ShopperTrak Index Polska wynika, że po pierwszym półroczu frekwencja w monitorowanych centrach handlowych jest już tylko 1,2 proc. niższa niż przed rokiem. Mimo że w 2021 r. dni z lockdownem było sporo więcej niż rok wcześniej.

Czytaj także: Rekordowy ruch w sklepach. Klienci szturmują galerie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Oto największy wygrany wojny Putina. Zarobił 20 mld dolarów i zagraża Unii