Reklama

Sklepy walczą o klientów, brak wakacji pomaga

Zwłaszcza punkty w centrach handlowych promocjami i wyprzedażami chcą odrabiać straty z lockdownów. Z sukcesem – frekwencja jest już niemal na poziomie tej z 2020 r. Rezygnacja z wakacji za granicą też pomoże firmom.

Aktualizacja: 08.07.2021 06:16 Publikacja: 07.07.2021 21:00

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Foto: irestock Creators/Shutterstock

Z najnowszej edycji badania ShopperTrak Index Polska wynika, że po pierwszym półroczu frekwencja w monitorowanych centrach handlowych jest już tylko 1,2 proc. niższa niż przed rokiem. Mimo że w 2021 r. dni z lockdownem było sporo więcej niż rok wcześniej.

Czytaj także: Rekordowy ruch w sklepach. Klienci szturmują galerie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama