Sklepy walczą o klientów, brak wakacji pomaga

Zwłaszcza punkty w centrach handlowych promocjami i wyprzedażami chcą odrabiać straty z lockdownów. Z sukcesem – frekwencja jest już niemal na poziomie tej z 2020 r. Rezygnacja z wakacji za granicą też pomoże firmom.

Aktualizacja: 08.07.2021 06:16 Publikacja: 07.07.2021 21:00

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Foto: irestock Creators/Shutterstock

Z najnowszej edycji badania ShopperTrak Index Polska wynika, że po pierwszym półroczu frekwencja w monitorowanych centrach handlowych jest już tylko 1,2 proc. niższa niż przed rokiem. Mimo że w 2021 r. dni z lockdownem było sporo więcej niż rok wcześniej.

Czytaj także: Rekordowy ruch w sklepach. Klienci szturmują galerie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne