Reklama

Kto się boi Biedronki?

Walczące o rynek sieci handlowe wywierają coraz większą presję cenową na dostawców. Kto się jej nie podda, sporo ryzykuje.

Publikacja: 31.10.2015 08:36

Kto się boi Biedronki?

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Przekonało się już o tym kilka znanych firm. W ostatnich dniach głośno było o spółce Wawel, która poinformowała oficjalnie, że może ograniczyć, czy wręcz nie przedłużyć, umowy z siecią należącą do spółki Jeronimo Martins Polska. To oznacza dla niej utratę 25 proc. rocznych przychodów, na odrobienie których będzie potrzebowała dwóch lat.

Na wieść o takim ryzyku, w ostatni czwartek kurs akcji producenta czekolady zmalał o niemal 10 proc., a dzień później o kolejne 3,6 proc.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama