Reklama

Kto się boi Biedronki?

Walczące o rynek sieci handlowe wywierają coraz większą presję cenową na dostawców. Kto się jej nie podda, sporo ryzykuje.

Publikacja: 31.10.2015 08:36

Kto się boi Biedronki?

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Przekonało się już o tym kilka znanych firm. W ostatnich dniach głośno było o spółce Wawel, która poinformowała oficjalnie, że może ograniczyć, czy wręcz nie przedłużyć, umowy z siecią należącą do spółki Jeronimo Martins Polska. To oznacza dla niej utratę 25 proc. rocznych przychodów, na odrobienie których będzie potrzebowała dwóch lat.

Na wieść o takim ryzyku, w ostatni czwartek kurs akcji producenta czekolady zmalał o niemal 10 proc., a dzień później o kolejne 3,6 proc.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama