Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 23.05.2016 11:15 Publikacja: 22.05.2016 21:00
Foto: Fotorzepa/Jakub Dobrzyński
Kanał łączący Zatokę Gdańską z Zalewem Wiślanym jest priorytetową inwestycją Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. W kwietniu wniosek w sprawie wsparcia budowy kanału trafił do Komisji Europejskiej. Argumenty rządu to: poprawa bezpieczeństwa w tej części Bałtyku, pobudzenie gospodarki w Polsce północno-wschodniej, uniezależnienie ruchu statków od Rosji, bo dziś jedyne przejście do Zalewu Wiślanego wiedzie przez Cieśninę Pilawską na terenie obwodu kaliningradzkiego. Resort podaje, że prowadzi rozmowy z Ukrainą, zainteresowaną przyszłym wykorzystaniem portu w Elblągu na potrzeby przewozu towarów.
Przeczytaliśmy oficjalne programy wyborcze. Co kandydaci na prezydenta - Rafał Trzaskowski, Karol Nawrocki, Sław...
Programy gospodarcze kandydatów na prezydenta przynoszą egzotyczny wachlarz propozycji, od utworzenia przystani...
W obliczu dynamicznych przemian gospodarczych, technologicznych i społecznych polskie przedsiębiorstwa stoją prz...
Dziś w Brukseli kraje Unii Europejskiej uzgodniły 17. pakiet sankcji wobec Rosji. Mogą zostać przyjęte w najbliż...
Słowo „prywatyzacja” ma raczej negatywne konotacje. Praktycznie zniknęło z debaty publicznej. W kampanii wyborcz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas