Nie będzie przetasowań w komórkach

W 2010 r. udział czwartego operatora komórkowego na polskim rynku (pod względem liczby użytkowników) będzie wynosił 5 proc. wobec 4 proc. w tym roku. – Pla...

Agora: rynek zadowolony z dymisji

Mniejszościowemu udziałowcowi Agory podoba się, że Piotr Niemczycki zastąpił Marka Sowę w fotelu prezesa spółki. Decyzję chwalą też analitycy

Na rynek może wejść siódmy operator komórkowy

Spółka Aero 2 będzie mogła objąć częstotliwość radiową 900 MHz do budowy sieci komórkowej. W ostatnim przetargu prowadzonym przez Urząd Komunikacji Elektro...

Jest kompromis w sprawie cyfrowej telewizji

Urząd Komunikacji Elektronicznej i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zawarły wstępne porozumienie w sprawie startu cyfrowej telewizji naziemnej

Pierwszy polski cashback już działa

TorturaCen.pl to nie tylko kolejna porównywarka cen. Serwis, jako pierwszy w Polsce dzieli się z kupujących prowizją od zakupionych towarów.

Marek Sowa odchodzi z Agory

Rano spółka poinformowała o pogorszeniu wyników, a wieczorem o rezygnacji prezesa.Marek Sowa kierował Agorą niespełna 14 miesięcy. Zastąpił go dotychczasow...

Agora rozczarowuje wynikami

Skonsolidowany zysk netto Agory SA, wydawcy Gazety Wyborczej, spadł w trzecim kwartale 2008 roku do 13,9 miliona złotych z 26,7 miliona rok wcześniej

Powstają dwie sieci radiowe grające jazz

Radio PiN chce w przyszłym roku nadawać w 10 – 12 miastach. Oprócz gospodarki stawia na jazz. W niektórych miastach o słuchaczy powalczy zapewne z nową jaz...

Chudszy rok dla reklamowych wydatków

Znów korekta prognoz rozwoju rynku reklamy. Swoje przewidywania na przyszły rok zrewidowały właśnie CR Media

Wydawcy bronią swych praw

Ktoś wykrada tekst naszego dziennikarza, przetwarza go i podaje bez podania źródła. Tak robią nie tylko media internetowe, ale i np. telewizje. A każdy wyd...

Reklama
Reklama

Banki nie żałują na reklamy

Sześciokrotnie skoczyły nakłady banków na reklamę lokat w trzecim kwartale. Wciąż najkosztowniejsze jest promowanie kredytów

Komisarz Reding o podziale TP

Separacja funkcjonalna, czyli wydzielanie sieci dostępowej ze struktur dawnych monopolistów telekomunikacyjnych, była jednym z tematów rozmów, jakie prowad...

Legalna ukryta reklama

Product placement powinien być w Polsce legalny – uznały firmy, które wzięły udział w konsultacjach nt. planowanych zmian w prawie o mediach. Takie zdanie...

Nagrody Effie dla najskuteczniejszych kampanii

Pięć złotych statuetek dostały wczoraj polskie agencje reklamowe i domy mediowe za najskuteczniejszą kampanię reklamową roku

Z gwiazdą łatwiej o rozgłos i zyski

Promocja wódki. Znane nazwiska rekompensują zakaz reklamy

Murdoch rezygnuje z TV Puls

W piątek koncern Ruperta Murdocha poinformował polskich współudziałowców, że wycofuje się z TV Puls, a dziś podpisano w tej sprawie umowę. Prezes i współwł...

Wyższe ceny: sposób na spowolnienie

Reklama radiowa idzie w ślady drożejącej telewizji. Od listopada więcej za reklamy radiowe. W niektórych stacjach pierwszy raz od dwóch lat

Rosną wpływy z cyfrowych ekranów reklamowych

Nawet 40 mln zł może być wart w przyszłym roku rynek reklam emitowanych na ekranach w sklepach, na dworcach czy lotniskach – prognozuje firma CR Media Cons...

TP SA pod kontrolą Komisji

Kontrolerzy z Brukseli wkroczyli do biur Telekomunikacji Polskiej. Badają, czy narodowy operator nie nadużywa dominującej pozycji na rynku internetowym

Gorsze nastroje w mediach

Wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce spadł do najniższego poziomu od 2004 roku. Menedżerowie obawiają się kryzysu

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama