Kryzys nie spowodował zmian w prognozach Starlinka

W I półroczu rynek reklamy w Polsce wzrósł o 4,9 proc. - oszacował Starlink, podtrzymując jednocześnie prognozy całoroczne, pomimo trudnej sytuacji w świat...

Hakerzy zaatakowali giełdę w Hongkongu

Giełda w Hongkongu została zmuszona do wstrzymania obrotu niektórymi akcjami, po tym jak hakerzy włamali się na jej stronę internetową

Rynek reklamy też traci na nawrocie kryzysu

Świat żyje w strachu przed nawrotem kryzysu, co już odbiło się na szacunkach dla reklamowego rynku. Najnowsze są jednak paradoksalnie optymistyczne

Brudna walka na komentarze

Krytyczne komentarze w sieci, często inspirowane przez konkurencję to groźna broń. Może wpłynąć na sprzedaż, a w zasadzie nie ma jak z nimi walczyć

Płatna telewizja w Europie nadal rośnie

W Europie w ciągu najbliższych pięciu lat przybędzie aż 8,6 mln gospodarstw domowych korzystających telewizji przesyłanej przez łącza internetowe

Tablet nie zawsze znaczy iPad

Rynek w przyszłym roku będzie wart 35 mld dolarów. Apple kontroluje 60 proc. sprzedaży tych urządzeń. Platforma Android zyskała 30 proc. rynku – tyle samo,...

Nasyca się rynek płatnej telewizji w Polsce

Tylko 10 tysięcy nowych klientów mogły zdobyć w II kwartale firmy oferujące cyfrowy odbiór telewizji

Kto najwięcej zyska na sprzedaży

Zdaniem analityków kontrolny pakiet udziałów w TVN zostanie sprzedany drożej niż wskazywałaby na to jego wycenia rynkowa, niezależnie od tego czy obejmie g...

Nokia trzecim producentem smartfonów

Fińska firma spadła z pierwszego na trzecie miejsce w branży smartfonów. Numerem jeden na tym rynku jest Apple. Nokia może też stracić pozycję lidera sprze...

W 2012 r. zasięg telewizji cyfrowej obejmie prawie całą Polskę

W połowie przyszłego roku uruchamiane teraz kanały naziemnej telewizji cyfrowej mają docierać do prawie wszystkich Polaków

Google+ rośnie w siłę

Nowy portal społecznościowy od Google zdobył już około 25 mln użytkowników i to w niecały miesiąc od momentu uruchomienia

Sprzedaż gazet w czerwcu i I półroczu 2011 roku

Sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” spadała w pierwszym półroczu szybciej niż rynek. Najłagodniejsze spadki odnotowały „Rz” i „Super Express”

Ponad 55 proc. Polaków to internauci

Internauci to już 55,1 proc. polskiego społeczeństwa, co w przeliczeniu na osoby daje już 16,62 miliona osób

Kosztowna cyberprzestępczość

Kradzież pieniędzy z kont, danych personalnych czy danych z tajnych firmowych serwerów to codzienność

Wycena Presspubliki w sierpniu

Członek zarządu Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita Maciej Olender powiedział, że wycena udziałów w spółce Presspublica, należących do PWR, powinn...

Tak się kradnie mile lotnicze

Hackerzy mogą ukraść nie tylko hasło do naszego konta czy numer karty kredytowej. Ostatnio cyberprzestępcy wzięli na swój celownik mile gromadzone w ramach...

Samsung w zwarciu z Apple’em

Koreański producent nie rezygnuje z walki o globalny rynek smartfonów. Na iPhone’a odpowiedział modelem Galaxy S II. Jak pokazują wyniki drugiego kwartału,...

Słabną szacunki dla reklamowego rynku

Drugi kwartał nie przyniósł dobrych wieści. Nadal obniżane są prognozy wzrostu wydatków na media

Helios wygrał proces sądowy

Należąca do Agory jedna z największych sieci kinowych w Polsce wygrała proces wytoczony jej cztery lata temu przez jednego z udziałowców

Mniej spamu z Polski

W czerwcu spadła liczba niechcianych wiadomości wysyłanych z terytorium Polski - wynika z raportu Kaspersky Lab