To oznacza, że jego sprzedaż była wyższa niż konkurencyjnej „Polityki", „Wprost" czy „Newsweeka Polska". Łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych (bez „Uważam Rze", które nie ukazywało się jeszcze rok temu) sięgnęła we wrześniu 1,06 mln egz. – o 2,6 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Wzrosty sprzedaży odnotowały tylko trzy tytuły: sprzedaż „Gazety Polskiej" wzrosła rok do roku o 9,8 proc. do 71,3 tys. egz., „Newsweek Polska" osiągnął wynik 129,8 tys. egz. (wzrost o 7,3 proc.), a sprzedaż „Wprost" wzrosła o 2,3 proc. do 121,5 tys. egz.
Pozostałe tytuły odnotowały spadki sprzedaży. Publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" sprzedawało się średnio na poziomie 15,5 tys. egz., co oznacza spadek o 9,7 proc., wynik „Gościa Niedzielnego" spadł o 4,1 proc. do 135,5 tys. egz., „Polityki" – o 9 proc. do 131,8 tys. egz., a Przeglądu" – o 4,8 proc. do 21,3 tys. egz., a „Przekroju" – o 21,4 proc. do 37 tys. egz.
„Tygodnik Angora" z przedrukami z polskiej prasy" sprzedawał średnio 373,2 tys. egz. (spadek rok do roku o 3,5 proc.).