Polacy korzystają z sieci regularnie. Ponad 70 proc. deklaruje, że wchodzi do Internetu codziennie lub prawie codziennie, ponad jedna piąta korzysta z niej kilka razy w tygodniu.

Autor badania, instytut, Millward Brown SMG/KRC podkreśla natomiast, że odsetek internautów w porównaniu z sytuacją rok wcześniej prawie się nie zmienił.

- Wyraźnie widać, że dynamika wzrostu liczby użytkowników jest obecnie na niskim poziomie. Wydaje się, że głównym czynnikiem ograniczającym przyrost aktywnych użytkowników jest bariera wieku, struktura wiekowa pozostaje bez zmian z bardzo niskim wskaźnikiem wśród osób starszych, nie przekraczającą 5 proc. – komentuje Kuba Antoszewski, rzecznik MillwardBrown SMG/KRC.

Blisko 40 proc. internautów to ludzie w wieku 25-39 lat, po 28 proc. stanowią młodzi ludzie (15- 24 lata) oraz 40-59-latkowie. Użytkownicy powyżej 60 roku życia to wciąż tylko 5 proc.  użytkowników sieci.