Druga na świecie sieć dystrybucji poprawiła zysk netto o 1,2 proc., do 750 mln euro, dzięki poprawie o 5,5 proc. zysku operacyjnego we Francji, jej głównym rynku. Dobrze też wypadła w Ameryce Łacińskiej. Szef Carrefoura José Luis Duran zauważył, że latem we Francji i ogólnie w Europie nie doszło do pogorszenia warunków, choć sytuacja w dziedzinie spożycia nie jest łatwa. – Dysponujemy wszelkimi atutami, by osiągnąć roczne założenia w niepewnych i trudnych warunkach – podkreślił.
Sieć spodziewa się zwiększenia rocznych obrotów o 7 proc. w cenach stałych i podobnej poprawy zysku operacyjnego. Będzie to możliwe dzięki nowemu planowi działań z lipca, który zakłada zmniejszenie inwestycji w Europie o 200 mln euro, nasilenie akcji promocyjnych, szybsze otwieranie sklepów w Chinach i Brazylii oraz wejście do Rosji i Indii.