Aktualizacja: 24.12.2014 04:28 Publikacja: 24.12.2014 04:28
Wytyczne dotyczące likwidacji szkód przygotowane przez KNF, a nakładające na ubezpieczycieli m.in. obowiązek dbania o jakość, stosowania odpowiednich części zamiennych czy oferowania auta zastępczego, sprawiają, że nieunikniony wydaje się wzrost średniej ceny OC komunikacyjnego w Polsce.
Foto: Fotorzepa
Wytyczne dotyczące likwidacji szkód przygotowane przez KNF, a nakładające na ubezpieczycieli m.in. obowiązek dbania o jakość, stosowania odpowiednich części zamiennych czy oferowania auta zastępczego, sprawiają, że nieunikniony wydaje się wzrost średniej ceny OC komunikacyjnego w Polsce. Andrzej Maciążek, wiceprezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń, ocenia, że koszt, jaki poniosą w związku z tym zakłady, to minimum 1,2 mld zł. – Ale na pewno wpływ na ceny będzie różny, w zależności od polityki poszczególnych firm i szkodowości ich klientów – dodaje.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas