Cityboard Online – e-commerce z billboardami rośnie w siłę

Publikacja: 06.11.2023 00:01

Cityboard Online – e-commerce z billboardami rośnie w siłę

Foto: Mat. Partnera

Sklep z billboardami Cityboard Online funkcjonuje na rynku już blisko 3 lata i dorobił się grona lojalnych klientów, którzy realizują kampanie outdoorowe za pomocą e-commerce. Marka należy do spółki Cityboard Media. 

W grudniu minie 3 lata od startu platformy. Cityboard Online to jedyny na polskim rynku sklep internetowy, w którym bezpośrednio łatwo i szybko można kupić billboardy. Wystarczy się zalogować, wskazać miasto, termin, wybrać billboardy, dokonać płatności i gotowe. – Chcieliśmy, aby sklep był prosty i intuicyjny w obsłudze. Specyfika produktu sprawia, że platforma ma swoje obostrzenia, ale jak pokazał czas, dla klientów nie jest to przeszkoda – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
E-Commerce
W ten sposób robimy teraz zakupy. Zaskakująca statystyka