Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.10.2019 13:14 Publikacja: 29.10.2019 13:07
Prezes H&M Karl-Johan Persson
Foto: www.hm.com
„Taktyka zawstydzania” odnosiła się dotychczas raczej do podróży lotniczych, które są formą transportu zbiorowego przypuszczalnie najbardziej szkodzącą środowisku naturalnemu. Jednak moda na świadome ograniczanie konsumpcji w celu ochrony naszej planety przenosi się także na inne zachowania konsumentów i przekłada na niższe zyski tych firm, które bazują na częstych zakupach.
Zdaniem Karla-Johana Perssona, 44-letniego dyrektora generalnego H&M (i syna założyciela), branża odzieżowa staje się ofiarą wytykania zachowań przyczyniających się do kryzysu klimatycznego. Wiele protestów, których symbolem stała się Greta Thunberg, sprowadza się do promowania praktyk ograniczania konsumpcji.
Nad Wisłą może powstać tzw. Gigafabryka AI. Rząd ogłosił właśnie, że zgłosi Brukseli chęć dołączenia naszego kra...
Europejski Bank Inwestycyjny zwiększył do 3 mld euro pulę kredytów dla europejskich producentów sprzętu wojskowe...
W wielu miejscach kraju mieszkańcy nie mają dostępu do różnych świadczeń medycznych. Rośnie czas oczekiwania na...
USA i Chiny osiągnęły nowe porozumienie handlowe. Polski e-handel może zapłacić nowy podatek, branża nie kryje o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas