Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

Marka odzieżowa COS, należąca do grupy H&M, zaskoczyła klientów nowym pomysłem - stworzyła limitowaną kolekcję z niesprzedanych, wadliwych lub zwróconych przez klientów ubrań.

Aktualizacja: 13.09.2019 09:07 Publikacja: 13.09.2019 08:50

Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

Foto: www.cosstores.com

ala

Kolejne firmy odzieżowe przyłączają się do ekologicznych trendów, rezygnując między innymi z naturalnych skór i futer, redukując zużycie plastiku czy zachęcając klientów do kupowania używanych ubrań. To ostatnie stanowi szczególne wyzwanie w dobie szybkiego stylu życia i częstego kupowania nowej odzieży, a następnie wyrzucania jej do kosza. Jest to duży problem, co codziennie na wysypiska śmieci trafiają ogromne ilości zużytych ubrań i obuwia, które płonąc zanieczyszczają środowisko naturalne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Biznes
Cenny ręcznik z Wimbledonu. Iga Świątek rozsławiła nie tylko kluski z truskawkami
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama