Reklama
Rozwiń
Reklama

Canal+ Polska idzie na giełdę i chce płacić dywidendę

Telekomunikacyjna spółka potwierdza plany dotyczące IPO. Oferta obejmie tylko istniejące akcje. Debiutant zamierza płacić dywidendę.

Aktualizacja: 22.10.2020 09:53 Publikacja: 22.10.2020 09:33

Canal+ Polska idzie na giełdę i chce płacić dywidendę

Foto: Fotorzepa/ Sławomir Mielnik

- Oferta stanowić będzie okazję zarówno dla krajowych, jak i zagranicznych inwestorów do zainwestowania w CANAL+ Polska (...). Spodziewamy się, że wraz z dalszym rozwojem polskiej gospodarki i rosnącym popytem na usługi rozrywkowe wśród gospodarstw domowych rosnąć będzie również zapotrzebowanie na usługi płatnej telewizji z segmentu premium – komentuje, cytowana w komunikacie, prezes Edyta Sadowska.

Wiadomo już, że oferta obejmie wyłącznie istniejące akcje, będące w posiadaniu dwóch akcjonariuszy - TVN Media oraz Liberty Global Ventures Holding. Zamierzają oni spieniężyć swoje dotychczasowe pakiety. Groupe CANAL+ posiada obecnie ok. 51 proc. kapitału spółki, TVN Media około 32 proc., a Liberty Global pozostałe około 17 proc. Poinformowano, że Groupe Canal+ nie planuje sprzedaży akcji w ramach oferty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosną po publikacji raportu
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama