Kojarzona z charakterystyczną kratką brytyjska marka otworzy swój trzeci sklep w naszym kraju w katowickim centrum handlowym Silesia. Będzie miał 220 mkw. i został stworzony według koncepcji dyrektora kreatywnego marki Christophera Bailey. W 2008 r. marka uruchomiła sklep w Poznaniu a od 2005 r. działa też na warszawskim pl. Trzech Krzyży. Burberry wprowadziła do Polski firma Paradise Group, obecnie wchodząca w skład grupy Alma Market.
To nie jedyny przykład nowego butiku marek luksusowych. W Warszawie ruszył niedawno pierwszy w naszym kraju sklep marki Carolina Herrera, w planach są otwarcia kolejnych Salvatore Ferragamo, ma pojawić się także znana głównie z luksusowych dodatków włoska firma Tod's. - Rynek jest stabilny, ma potencjał wzrostowy. My także we wrześniu otwieramy sklep nowej, włoskiej marki, ale na razie nie mogę jeszcze powiedzieć jakiej. Prowadzimy też inne działania - dwa istniejące sklepy przenosimy do większych lokalizacji - mówił w rozmowie z "Rz" Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Powierza Family Company, sprzedającej już w naszym kraju takie marki jak Max Mara, Pollini czy Coccinelle.
Sytuację na polskim rynku może poważnie zmienić powstający w Warszawie dom towarowy Bracka, za którym stoi rodzina Likus. Nieoficjalnie mówi się, że znajdą się w nim salony Prady, Chanel, Louis Vuitton czy Chloe. Rodzina poprzez sieć butików Likus Concept Store sprzedaje już takie marki jak Diesel, Paul Smith czy Lanvin.