Reklama

ICCO forum w Warszawie, branża PR mówi o wojnie, AI i NATO

Jak sztuczna inteligencja zmieni geopolitykę, jakich agencji komunikacyjnych szuka NATO i wyzwania ukraińskiej branży komunikacji zdominowały pierwszy dzień konferencji ICCO w Warszawie.

Publikacja: 11.10.2023 17:37

Konferencja ICCO w Warszawie

Konferencja ICCO w Warszawie

Foto: materiały prasowe ICCO Global Summit

Bieżące wyzwania globalnego świata mocno wpłynęły na agendę jednej z najważniejszych konferencji w branży komunikacji, czyli ICCO Global Summit, który po raz pierwszy odbywa się w Warszawie. Panele zaczęły się od wystąpienia Adriana Moncka, b. szefa Światowego Forum Ekonomicznego, który w ciemnych barwach przedstawił geopolityczną przyszłość świata. Na przykładzie smartphone'a omówił zmiany zachodzące właśnie w globalizacji, i jak odpowiada za to rynek.. chipów. Dziś 60 proc. światowego rynku chipów zapewnia tajwańska firma TMSC, odpowiada ona za 90 proc chipów na rynek amerykański i 70 proc. rynku chińskiego, stąd oczywiście - Chiny, za pomocą zmian swojej relacji z Tajwanem, chciałyby zmienić ten stan rzeczy, którego z kolei bronią Stany Zjednoczone, a pozostali globalni gracze, w tym Europa, pozostaje w potrzasku między tymi potęgami. 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump z nowymi umowami, AI w medycynie i rosyjski przemysł lotniczy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama