Orlen wchodzi z gastronomiczną marką na Węgry

Koncern uruchomił w tym kraju, na swoich 11 stacjach paliw, punkty Stop.Cafe. Sześć kolejnych ma powstać nad Balatonem do końca tego roku.

Publikacja: 07.09.2023 17:56

Orlen wchodzi z gastronomiczną marką na Węgry

Foto: www.stopcafe.pl

Grupa kapitałowa Orlen wprowadziła na rynek węgierski markę Stop.Cafe. To szósty kraj, po Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech i Litwie, w którym pojawiła się gastronomiczna oferta (m.in. kawa, kanapki i słodycze) sprzedawana pod tym szyldem. Punkty Stop.Cafe uruchomiono na Węgrzech na 11 stacjach paliw należących do grupy kapitałowej. Sześć kolejnych ma powstać do końca roku. Łącznie Orlen ma już prawie 2,2 tys. tego typu punktów, z czego zdecydowana większość znajduje się w naszym kraju, bo około 80 proc. Poza Polską najwięcej jest ich w Czechach (342 punktów), na Słowacji (48) i na Litwie (29).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne