Aktualizacja: 01.05.2025 13:31 Publikacja: 07.09.2023 17:56
Foto: www.stopcafe.pl
Grupa kapitałowa Orlen wprowadziła na rynek węgierski markę Stop.Cafe. To szósty kraj, po Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech i Litwie, w którym pojawiła się gastronomiczna oferta (m.in. kawa, kanapki i słodycze) sprzedawana pod tym szyldem. Punkty Stop.Cafe uruchomiono na Węgrzech na 11 stacjach paliw należących do grupy kapitałowej. Sześć kolejnych ma powstać do końca roku. Łącznie Orlen ma już prawie 2,2 tys. tego typu punktów, z czego zdecydowana większość znajduje się w naszym kraju, bo około 80 proc. Poza Polską najwięcej jest ich w Czechach (342 punktów), na Słowacji (48) i na Litwie (29).
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas