Orlen wchodzi z gastronomiczną marką na Węgry

Koncern uruchomił w tym kraju, na swoich 11 stacjach paliw, punkty Stop.Cafe. Sześć kolejnych ma powstać nad Balatonem do końca tego roku.

Publikacja: 07.09.2023 17:56

Orlen wchodzi z gastronomiczną marką na Węgry

Foto: www.stopcafe.pl

Grupa kapitałowa Orlen wprowadziła na rynek węgierski markę Stop.Cafe. To szósty kraj, po Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech i Litwie, w którym pojawiła się gastronomiczna oferta (m.in. kawa, kanapki i słodycze) sprzedawana pod tym szyldem. Punkty Stop.Cafe uruchomiono na Węgrzech na 11 stacjach paliw należących do grupy kapitałowej. Sześć kolejnych ma powstać do końca roku. Łącznie Orlen ma już prawie 2,2 tys. tego typu punktów, z czego zdecydowana większość znajduje się w naszym kraju, bo około 80 proc. Poza Polską najwięcej jest ich w Czechach (342 punktów), na Słowacji (48) i na Litwie (29).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Materiał Promocyjny
Rockfin na fali wznoszącej
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja
Biznes
Smartfon Trumpa ma kosztować 499 dolarów. CNBC: będzie produkowany w Chinach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Amerykańska firma ukarana w Wielkiej Brytanii. Nie zapobiegła atakowi hakerów