Reklama
Rozwiń
Reklama

Różowy szał. Wszyscy chcą uszczknąć coś z popularności Barbie

Popularność Barbie związaną z filmem, który już bije rekordy w kinach, chcą wykorzystać wszyscy, nie tylko ci, którzy dostali oficjalną licencję. Małe firmy prześcigają się w biznesowych pomysłach.

Publikacja: 24.07.2023 14:57

Wszyscy chcą uszczknąć coś z popularności Barbie

Wszyscy chcą uszczknąć coś z popularności Barbie

Foto: Bloomberg

Na piątkową (21 lipca) premierę filmu „Barbie” przygotowywały się nie tylko firmy, takie jak Zara, Airbnb czy Google, które dostały oficjalne licencje od właściciela marki Barbie, firmy Mattel. Produkty licencjonowane zalewają już sieci handlowe, pokoje hotelowe, opanowały media społecznościowe, ale sukces „Barbie” próbują wykorzystać też inni. 

- Małe firmy patrzą na promocje Barbie i marzą o takim budżecie i masowej świadomości. Ale wciąż jest szansa… w czasie, gdy wszyscy mówią o Barbie – powiedziała Reutersowi Brianne Fleming adiunktka marketingu na University of Florida.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Dziurawa specustawa, ekspansja Rheinmetallu i miliard dla Elona Musk
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Wojciech Balczun, Minister Aktywów Państwowych: Inwestycje w Polsce dla polskich firm
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Reklama
Reklama