Reklama
Rozwiń

Różowy szał. Wszyscy chcą uszczknąć coś z popularności Barbie

Popularność Barbie związaną z filmem, który już bije rekordy w kinach, chcą wykorzystać wszyscy, nie tylko ci, którzy dostali oficjalną licencję. Małe firmy prześcigają się w biznesowych pomysłach.

Publikacja: 24.07.2023 14:57

Wszyscy chcą uszczknąć coś z popularności Barbie

Wszyscy chcą uszczknąć coś z popularności Barbie

Foto: Bloomberg

Na piątkową (21 lipca) premierę filmu „Barbie” przygotowywały się nie tylko firmy, takie jak Zara, Airbnb czy Google, które dostały oficjalne licencje od właściciela marki Barbie, firmy Mattel. Produkty licencjonowane zalewają już sieci handlowe, pokoje hotelowe, opanowały media społecznościowe, ale sukces „Barbie” próbują wykorzystać też inni. 

- Małe firmy patrzą na promocje Barbie i marzą o takim budżecie i masowej świadomości. Ale wciąż jest szansa… w czasie, gdy wszyscy mówią o Barbie – powiedziała Reutersowi Brianne Fleming adiunktka marketingu na University of Florida.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama